4 Mars 2010 - På väg till Sandviken

Idag ska jag upp till Sandviken för att fira en av de små töserna som jag är faster till. Lilla Flora. Sitter i bilen just nu, lyssnar på Nach dir kommt nichts och andra gamla TH-låtar (♥) och ska strax koncentrera mig på vägen istället för dataskärmen, ville bara slänga in en snabb uppdatering här. Blir åksjuk väldigt lätt och glömde givetvis att ta åksjuketabletter.

Vi stannade nyss för en korv-paus och jag fick min efterlängtade mosbricka men måste nu fråga en sak... Är det bara jag som tycker det på något sätt hör till när man åker bil på våren.. att man stannar vid en mack och äter en mosbricka i solen? De andra fattade inte alls vad det hade med våren att göra... Haha


Turturduvorna är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0