2 April 2010

Gårdagen gick mest åt till att planera och organisera den här dagen. Jag och Lina har velat fram & tillbaka över hur vi ska göra med middagen ikväll eftersom vi både är bjudna på påskmiddag och tänkte äta bara hon & jag i stan men nu har vi i alla fall lyckats bestämma oss och vi kör på påskmiddagen. Vår moster kommer dit och henne missar vi inte gärna.

Jag är på sånt jäkla bra humör idag att jag bara vill hoppa omkring här hemma... Har ni blivit så någon gång - att ni vaknat glad och sedan pratat med någon som fått er på sånt jäkla bra humör att ni bara vill skrika? Haha, så är jag nu i alla fall. Pratade med en tysk gammal vän om allt från gemensamma framtidsplaner till smink och TH och.. jag vet inte, hon är helt enkelt en av dem som verkligen kan peppa mig och göra mig så där galet sprallig, ivrig och full av hopp på något sätt. Ska sätta på lite musik & dansa mig iväg mot duschen nu..

Lurade ni någon igår?



Kommentarer
Postat av: F

haha, känner mig ochså på jätte bra humör idag ;D

2010-04-02 @ 16:26:08
Postat av: zara/nä

haah jag lurade amanda att jag var magsjuk och sa att jag inte kunde följa med till Tyskland. Hon blev skit sur hah xD



Btw den bilden är skit fin pa dig! verkligen en av dina bästa bilder!



Jag var jätte glad när jag vakna i Torsdag, typ hoppa runt i lägenheten spelade zimmer pa högsta nivan och sjöng med.

2010-04-04 @ 13:57:25
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0