MTV VMA 2009

Jag och Lina laddar framför tv:n inför nattens VMA som i år hålls i NYC. Jag har ärligt talat ingen aning om vilka som är nominerade i de olika kategorierna men tycker ändå att det ska bli kul att se galan. Ska ni också se? Har ni några förhoppningar om vilka som ska vinna de olika priserna?

Jag såg att Sean Paul ska närvara på galan och hoppas verkligen att man får en glimt av honom under sändningen. Har ni någon favorit som ni ser fram emot att se?... Och vad är egentligen det roligaste med att se såna här galor (enligt Dig)? Kommentera gärna med din åsikt!


Kvällens host är störtsköna Russell Brand. Bara han gör programmet värt att se.


Kommentarer
Postat av: veronica

Den största anledningen till att jag vill se årets VMA är Russell Brand ;D Och sen vill man ju gärna se Lady Gaga :) Dock så såg jag det inte inatt för jag var tvungen att kliva upp tidigt idag, men det blir väl att se reprisen i guess! :D

2009-09-14 @ 15:12:31
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0