It's in the little things

Hur hade ni det igår? Det var en lugn och väldigt mysig fredag för min del. Jag lagade en god middag till mig och min underbara mamma under kvällen. Hasselbackspotatis (som inte är en sorts potatis - som jag trodde - utan sättet man tillagar dem på. haha) och "utbankad" fläskfile med pepparsås och bearnaise med smak av vitlök. Riktigt gott blev det!

Jag måste säga att även fast jag är galet mörkrädd så tycker jag att det är så härligt med de här mörka, mysiga kvällarna, att klä på sig lite extra och tända massor med ljus. Hösten är så vacker,  jag blir helt förälskad varje gång.

Den här dagen vaknade jag till det underbara ljudet av ett piano. Är det inte konstigt att småsaker som några ljus & ett visst ljud kan ge såna fantastiska känslor?........ Jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0