Höstnaglar

Ett snyggt nagellack kan verkligen vara pricken över i:et och så här till hösten kommer de olika märkena - stora som små - med nya kollektioner som alla matchar höstens färger. Här nedanför visar jag mina favoritlack för i år:


Vintage Vamp (bilden) och Cool Reserve (grå lavendel) från MAC är riktigt fina


Angora Cardi, Mink Muffs, Midnight CamiChinchilly gillar jag bäst från Essie AW09. Oväntat ljusa färger men ändå lite "dammiga" och fina. Hela kollektionen kan du se (och köpa) hos Nelly.


Att China Glaze skulle komma med fina färger var ingen överraskning. Retro Diva är namnet på den nya kollektionen och innehåller flera "vill-ha"-lack. Cords, Let's Groove, Short & Sassy, Skate Night, Thunderbird ("superwoman-röd". LOVE it.) är mina favoriter. Jag håller tummarna att Kicks har fått/får in dem! Jag älskar att de har börjat ta in det här märket.

(Bilderna är lånade från google.)




Föredrar man ljusa naglar eller bara vill bryta av från de mörka lacken ibland så har Chanel kommit med två snygga färger. Mintgröna Jade och ljusrosa Jade Rose. Båda lika söta!




Min absoluta favorit so far är Lincoln Park After Dark från O.P.I. Det är mörkt mörkt lila, ser nästan svart ut och lila i vissa ljus. Samma effekt verkar Up All Night från China Glaze ha - fast med blå färg - och den står också högt upp på önskelistan. Liquid Leather likaså.




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag gillade alla färger från China Glaze! :'o Skitsnygga, rent ut sagt! :'D

2009-11-10 @ 00:06:12
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0