You're like a first morning dew on a brand new day

Alla har väl låtar som de blir glada/extra glada av och det har även jag. En hel del faktiskt. Det här är en av dem! Och jag vet att jag skrivit om den förut men jag måste bara nämna den igen. Lyssna på melodin.. hahaha.. hur kan man inte bli glad? Den gör mig så där töntigt glad och sprallig och jag har t.o.m. en egen liten "Barry dance" som jag alltid kör till den här och inte är den snygg men den är kul och gör mig glad. Jag älskar såna här låtar som verkligen sätter ett stort leende på läpparna. Eller.. Den här ger mig rättare sagt ett stort skratt. Helt underbart!



My kind of wonderful - that's what you are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0