HUMANOID

Hej! Jag ska strax åka iväg hem till Lina och hjälpa henne möblera om i lägenheten men tänkte först skriva lite om gårdagen.

Som de flesta vet så har HUMANOID släppts nu så Lina kom hit för att lyssna på albumet för första gången tillsammans med mig. Den tyska versionen. Vi satte oss i soffan, stoppade i skivan i DVD:n (ville ju ha så bra ljud som möjligt!) och lyssnade igenom hela skivan med texthäftet framför oss. Reaktionerna var många. "Aaaaw", ett "HAHA" eller "what the..?" var det som hördes mest.. men jag kan inte annat än säga att skivan är grym! Vad många fina texter de har på den här skivan! Det var dock en låt som jag inte är så galen i (första gången jag inte älskar alla)... Tycker att den har för mycket 80-tal i sig för min smak.. men who knows, det kanske ändras.

Lina började direkt lära sig Zoom på piano och försökte även lära mig ett tag. Gud vad dålig motorik jag har i fingrarna! Jag är som en trädgren, helt stel och okapabel till att röra ett finger utan att ett annat åker med. Haha! Jag får öva lite till så kan jag nog så småningom spela hela Zoom - just as beautiful as Tom. Haha, tror ni att jag lyckas?



När HUMANOID-febern lagt sig lite så såg vi Linas nya DVD; Man in the mirror. It's  all  about  love.  L-o-v-e. ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

80 tal.. då måste du mena Dogs unleashed ellerhur? Jag älskar den, tycker den är grym xD men lite annorlunda är den ju :P

Min favoritlåt är iallafall utan tvekan Geisterfahrer!

2009-10-08 @ 18:06:59
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: emmelie

vilken låt menade du? :D

2009-10-08 @ 18:19:34
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Postat av: emmelie

sant? :D det är typ min favorit, haha! men när jag hörde introt var det typ "wtf??" haha. fast tycker bättre om den engelska verisionen :) men smaken är som baken ;) har också en låt som jag inte tycker om med tokio hotel, thema nr 1 :P haha.

2009-10-08 @ 23:05:15
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0