Födelsedagsfirande hos Lina

Igår kväll firade vi Lina hemma hos henne själv. Nothing big - bara jag, Linnéa, Lina, Max och Jessy, några flaskor vin och skön musik. Och ja, ni läste rätt... Jessica var där! Mitt i allt när vi satt och drack vin så säger Max att han ska gå ner och öppna åt Stefan - en kompis - och in stormar plötsligt Jessy och säger "tror ni att ni ska festa utan mig eller?!?"
Haha! Alla blev chockade och jag förstod först inte vad som just hänt. "Jag känner igen det där ansiktet" tänkte jag snabbt innan jag såg vem det var.

"Jag tänkte att vi skulle ha nakenparty!" sa hon med ett stort flin innan hon drog fram sina solbrillor och ropade "alla ska ha brillor!!". Hahaha... Ni kanske inte minns men vi hade en liknande kväll för några månader sedan där alla "var tvugna att ha brillor". Den kvällen var kul och det blev även den här.

Lite bilder kanske?..



Vem behöver tårta när man kan dekorera mums-mums? Haha, Linnéa är så söt..





Hahahaha! Jag tror att följande text stämmer in ganska bra här & på oss...
When people don't laugh at our jokes, I don't think of it as a "you had to be there" thing, but more like a "you have to be mentally retarded like us" thing.







Kommentarer
Postat av: Stephanie

Svar; Visst är den sexi sexi? hih

2009-10-04 @ 21:38:04
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Lina

hahahaha texten under bilden på linnea i brillor är så jävla rätt! :'D

2009-10-05 @ 18:08:16
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0