Vaccin eller inte?

Halloj! Min dator fungerar inte något vidare idag så jag passar på att lämna ett litet meddelande till Karin här att jag inte kommer kunna logga in på msn ikväll. Det är omöjligt från min och jag har inte heller möjlighet att låna Linas eftersom hon själv måste ha den. Bummer... men vi kan väl höras senare i veckan?

Just nu sitter jag hemma och väntar otåligt på att mamma ska komma hem med king wings från Burger King. Haha, jag är helt såld på dem, så jäkla goda. Lina kommer hit också. Hon skulle hämta våra konsertbiljetter (till Göteborg) på ticnet ombudet som ligger nära hennes jobb idag men stod istället i provrum på stan tills det stängde.....  Haha. I want my ticket!

Förresten, vad tror ni om den där sprutan mot svininluensan? Ska ni ta den? Vågar man ta den efter allt som skrivs om vaccinet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska absolut inte ta den! man vet ju inte tillräckligt om den än och vad den kan ha för biverkningar inom några år. och hittills har det ju inte fungerat något vidare. nej, då riskerar jag hellre lite feber i influensa, för mer än så blir det ju inte för en människa som är fullt frisk och inte ligger i någon risk zon. :)

2009-10-27 @ 20:06:41
Postat av: Signe

Jag tog den i torsdags och jag har inte märkt nått, men jag är ju också lite mer i riskzonen pågrundav min sjukdom och det. Men asså, jag tycker inte det verkar va någon större idé att ta det annars faktiskt. (:

2009-10-27 @ 21:39:26
URL: http://xindienachtx.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag får inte ta den rättare sagt -.-

Jag har tagit första sprutan mot livmoderhals cancer nyss och sen äter jag p-piller, kommer bli för mycket på en gång :/

2009-10-27 @ 22:05:49
Postat av: Veronica

Jag tänker inte ta vaccinet, det känns som en större risk att få biverkningar av det än att råka ut för själva svininfluensan xD Plus att jag har reumatism, och tidigare i livet har jag fått avstått från tex stelkrampssprutan, för jag kan bli jättesjuk av själva vaccinet :b Dock så vet jag inte om jag riskerar att bli jättesjuk av detta vaccin, men det är nog bäst att avstå med tanke på allt man hört :b

2009-10-28 @ 16:19:07
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0