2 Oktober

Vad tiden går fort! Det har redan blivit Oktober och den hösten jag älskar börjar tyna bort. De färgglada löven har börjat falla av träden och alla färger i naturen går sakta men säkert åt det gråa hållet. Jag önskar att det vackra kunde vara längre. Nu återstår bara kyla, regn och skräcken för att vakna till den första snön. Usch. Varför måste vi ha snö?...

Jag får tänka positivt. Det är ju faktiskt inte lågt kvar tills "the most wonderful time of the year.." *sjunger* haha. Julen! Jag älskar, älskar, älskar, älskar julen. Jag längtar till att se alla julfilmer, äta julmat, köpa julklappar till människor jag tycker om, julpynta med familjen till ljudet av julmusik och fira jul tillsammans med släktingar. Jag har redan kommit på mig själv med att gå och sjunga på jullåtar.. Haha!

Nu ska jag ska ta en dusch och sedan duka fram lite te och annat gott tills Idol. Lina kommer över, ska fråga om hon kan hyra med en film också. Det blir en lugn fredag för imorgon ska vi vänner fira att Lina blivit 20. Det ska bli kul!




Bilder från igår. Crappy mobilkvalité men det får lov att duga medans jag inte har en riktig kamera.


Kommentarer
Postat av: Charlie

kram!

2009-10-02 @ 19:23:05
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: Malin

haha!

Jag skrev precis om julen. ahr kollat på Polarexpressen på Youtube och blivit helt knäpp. Satan va jag längtar till julen nu. Allt pynt, klappar och allt mys!! Det e verkligen bästa tiden på året

2009-10-02 @ 20:53:19
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

söt :*

2009-10-03 @ 16:56:17
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0