Love and empty stomachs

Vilken tur jag har att TH's låtar inte brukar gå att spela sönder - jag har nämligen haft nya skivan på repeat i ett x antal dagar nu och det är några favoriter som spelas om och om och om och om igen. Geisterfahrer är så himla fin!

Jag blir helt faschinerad av faktumet att Bill faktiskt verkar tänka som en tjej när det kommer till kärlek. Han kan säga saker om kärlek som man i vanliga fall bara hör tjejer säga och skriver låttexter som ingen annan. Säger att han inget hellre vill än att kunna säga att han inte längre är singel i intervjuer, att han hittat den där stora, sanna kärleken. Och det bästa av allt?.. Han skäms inte för att säga det och det vill jag påstå gör honom ganska speciell. Min fråga är nu; varför kan inte fler killar vara så av de som faktiskt är verkliga och inte omöjliga att lära känna? Eller kanske mer korrekt; var sjutton håller ni hus någonstans? Haha... Jag kommer att dö singel.

Jag ska släppa datorn & tankarna kring omöjlig kärlek och istället göra iordning lite middag (i form av färdigmat, haha). Ska tvinga med Lina ner till köket som sällskap. Hon sitter just nu här utanför mitt rum med sin laptop och skriker av skratt samtidigt som hon tittar på ett spanskt tv-program där TH var med för ett litet tag sedan. Ni TH-fans vet säkert vilket jag pratar om. En kompis från Spanien sitter i publiken och skrattar minst lika mycket som Lina när Bill råkar säga "jag älskar dig, h*ra"  fel  på spanska och Tom snabbt rättar till. Haha...

Uh, nej, jag börjar må illa av hunger här. Vi hörs efter middagen!


Bild: yesterday

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha, jag har också haft th's skiva på repeat de senaste dagarna, eller fel! Jag har haft den på repeat i en vecka nu redan o_O Shit vad tiden går fort.. xD



Och jag undrar likadant; Vart tusan håller dessa killar hus?! tänk om alla vore som Bill..

2009-10-14 @ 19:04:15
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefin bild på dig

2009-10-16 @ 23:42:40
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0