Datavirus

Haha, jag blir inte ens förvånad längre. Igår morse när jag skulle blogga så märkte jag att något var fel och förstod ganska direkt vad det var. Allt såg annorlunda ut, mina dussintals sparade word-dokument var förstörda (f***!!) men bilderna var förvånansvärt nog hela och kvar i mapparna. Oh shit.. Kom precis på att jag inte tittat om låtar och videor fungerar som de ska..............

Eftersom jag precis skulle iväg så satte jag igång ett slags reparationsprogram som fick vara igång under dagen medans jag själv tog min väska och åkte till Västerås för att mätta mina lite ytligare behov genom ett besök på Kicks, Lindex och H&M samt att agera smakråd åt lillasyster som behövde storhandla på IKEA. Jag älskar IKEA. De har redan börjat julpynta!! (Jag älskar att vara där när alla julsaker är uppe!)


Max och hans svärmor väntade tålmodigt utanför provrummen..


..och jag hittade den mysigaste jättefåtöljen/minisoffan. Bara chips saknades! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0