29 Oktober

What happend? Jag fick 13 timmars sömn men vaknade ändå upp trött med stora påsar under ögonen och med ett dussin konstiga drömmar på minnet.
Det kanske är stress inför helgen.... Jag vill att allt med min utklädnad ska vara perfekt inför halloweenfesten på lördag men har inte kläderna färdiga än. Har i alla fall köpt Spirit Gum och färgspray för håret, fixat dragkedjor och kollat så att sminkningen ser ut som jag tänkt. Ska testa den uttänkta frisyren senare idag. Håller verkligen tummarna att mitt hår inte är för långt nu.... Kan ni gissa vilken färg jag ska ha?

Ska ni också klä ut er till halloween? Vad ska ni isåfall vara?


Meet my dark side. Hahahah.. skämt åsido, bilderna är från i Juli då det togs lite "skräckbilder". Jag blev någon form av ond, blodig köttätare. "Wiii-der-lich!"

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad ska du vara? =)

2009-10-29 @ 16:11:02
URL: http://lundinsabina.blogg.se/
Postat av: Sabina

2009-10-29 @ 17:46:40
Postat av: Sabina

Ja, det var hans jag kollade på. Riktig duktig var han.



Okej. Hm, jadu. Hinner du inte gå ner och kika på tygaffären i Sura då? Annars, jadu.. Bygga nått i ståltråd kanske men det låter ju iofs ganska jobbigt och oskönt ;D Jag vet faktiskt inte. Ska bli spännande att se alla =)

2009-10-29 @ 17:48:23
URL: http://lundinsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0