I want to share a secret



Till er härliga make up lovers out there vill jag dela med mig av en favoritbutik på nätet. Jag fick höra om den genom några av mina favorit make up-artister och har sedan en lång tid tillbaka suktat efter att lägga min första beställning.

ShopCraze säljer MAC pigment samples och andra sminkprodukter till otroligt billiga priser. Om ni t.ex. vill testa ett pigment från MAC men inte har råd eller lust att lägga massa pengar på en skugga ni kanske bara använder någon enstaka gång för att testa olika sminkningar, använda vid photoshoots eller annat så är det här perfekt.

Enligt hemsidan så räcker dessa samples till ca 20-26 användningar och det finns även Pro pigment (som i vanliga fall endast säljs till make up artister i MAC Pro butiker). Great or great? No wait, it's getting better..

Kan ni gissa priset? En burk kostar ungefär ynka 16 kr st. Fantastiskt!

Läppstiften från NYX skulle också trivas bra i mina sminkväskor och i kategorin Nail Art hittar ni även mina favoritlack när det gäller att skapa mönster eller detaljer på naglarna: LA Colors - Nail Deco. Jag har försökt att övertala ett par svenska webbutiker att ta in dem i sortimentet - tyvärr utan resultat - så om inte någon av er har tips på en svensk sida där man kan hitta dem så får detta duga. Rekommenderar dem starkt för er som gillar att fixa med naglarna!


Kommentarer
Postat av: Rach

oj men gud! Tack ska du ha ;)

Riktigt bra priser, och som du skrev, asbra ifall man bara vill testa ;o Så slipper man "punga ut" asmkt pengar till ngt man inte kommer använda.

2009-11-09 @ 21:37:59
URL: http://thechase.webblogg.se/
Postat av: tessah

kan du länka sidan? :)

2009-11-10 @ 07:23:03
URL: http://babypop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0