Worst & Best make up on the EMA red carpet

Jag är inte den som dömer eller klagar på hur människor sminkar sig utan tycker oftast att det inte finns några "rätt och fel" inom make up. Låter folk se ut som de vill. Vill man gå runt med idomin-vita läppar eller grönt rouge... Fine. Go for it.

Jag tyckte att det vore passande - eller kanske mer kul - att med bilder från röda mattan utse den bästa och "kanske inte lika fina" sminkningen från årets MTV EMA som hölls igår i Berlin. Tyck till om ni vill. Håller ni med mig i mina val?


Highlight i all ära.. men en snäppet mörkare conceraler under ögonen skulle förmodligen gett ett finare resultat på Helena Paparizou's hy.


Natalie gjorde det igen. Älskar hur hon gradvis bygger upp hans ögon-make up till perfektion. Använder olika nyanser, ljusare till mörkare toner - det bästa sättet. (Remember: det är alltid lättare att bygga på än att ta bort.)

Läffstiftet (ser man nyansen av bättre på andra bilder. Här ser det mest ljust ut men det är mer läppfärgat) står högt upp på min "hitta-liknande-nyans-lista" och ansiktet är perfekt highlight:at. (Haha.. vilken jäkla svenska..)

Dessutom bar han åter igen det supersnygga nagellacket som jag försöker hitta. Var kommer det ifrån? Slutsatsen och dagens sanning är att det inte finns någon kille som bär upp den här typen av make up bättre än Bill Kaulitz. Try to fight me on that one!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad är det för nagellack du skriver om? :D Och jag håller med dig om att Bill bär upp make up'en bäst :*

2009-11-06 @ 23:31:13
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Håller med dig!

Shit jag trodde inte ens det var helena på den där bilden. det ser inte ut som henne!

2009-11-07 @ 11:43:27
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: Ja precis, det var det som jag tyckte var så fint! Det blev så personligt och gulligt :) Och speciellt också då han tackade fansen och räknade upp hur dom var, alltid stöttande oså :D det var riktigt fint!

2009-11-07 @ 12:12:11
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Johanna

1. Vad gjorde hon där för det första?!

2. Jag såg inte ens att det var hon imed att har inte hon gått upp några kilo??

2009-11-07 @ 12:28:12
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0