Sunday

Kvällen igår var jättemysig! Jag, Lina och Jeanette delade på vin och lyssnade igenom massa gamla skivor från 90- och tidiga 2000-talet. Nostalgi på hög nivå! Tänkte slänga upp ett inlägg lite senare med några av låtarna som spelades så ni får höra vad det var för musik vi växte upp till. Vore inte det kul? Kanske hade vi samma favoritlåtar!

Ikväll är det jag som är kock! Ska bjuda familjen på en mysig söndagsmiddag hade jag tänkt. Hur resultatet blir återstår att se men jag håller tummarna att det går att äta. ;) Ska gå ner och sätta igång - önska mig lycka till!



Jag igår kväll


Min äldsta vän och jag. ♥


Jag & Jeanette igen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det här hör inte hit... men jag undrar om det inte finns någon sport som du är intresserad av? :) Om du är något sport intresserad?

Du kanske inte gillar att sporta, men ändå kolla?

2009-11-22 @ 23:32:21
Postat av: IDA

Sarah : Nej, ingen alls faktiskt. Tycker inte att det är kul att varken titta på eller spela. "Hängde" mycket i hockeyhallen när jag var yngre men det var bara för att pojkvännen spelade... Var aldrig riktigt intresserad av sporten i sig.

2009-11-23 @ 15:37:00
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0