7 November

Vaknade till dessa härliga HQ bilder. Lovely. Hur fina är de inte?

Jag försov mig (som fan) och är nu lite stressad. Kl. 1 kommer blir jag hämtad av Lina & Max och åker till Skinnskatteberg för att gå på dop. Träffar inte min kusin (mamman) ofta och hennes söta dotter har jag hittills bara sett på bild så det ska bli roligt att se henne och alla andra jag inte träffar så ofta. Givetvis ska det även bli kul att träffa de jag träffar lite oftare som andra kusiner, min moster, mina morbröder o.s.v.

Efter dopet är vi bjudna på middag hemma hos Max's farmor. Det ska bli trevligt, hon är så snäll. 10 minuter kvar och jag har inte fixat håret.. Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0