3 November

Hej! Lina is in the house så jag vill passa på att umgås med henne lite och skippa datorn. Vi ska strax baka och sedan titta på Twilight. Bloggar lite senare istället och kommer då visa tips på hur ni kan återskapa min halloween makeup och svara på era mail. Jag tycker förresten att det är jättekul när ni frågar om tips och liknande och jag svarar på allt så fort som möjligt. Så svaren kommer, just so you know. =) Tack också för kommentarerna om sminkningen, jag blir verkligen jätteglad att höra att ni gillade det!

Nu ska jag leta fram Twilight och gå ner till Lina som jag misstänker redan har börjat. Vi hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Vad bra att du fick en tidning till slut! :D Ja bilderna är grymt snygga. Det ända som är lite tråkigt är att det står på tyska. Och att jag har tappar så mycket tyska sen högstadiet att jag knappt förstår något. Men man kan alltid kolla på bilderna. ;)

2009-11-03 @ 16:35:46
URL: http://sofiablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0