"Wir sind immer.. an deiner Seite. Vielen Dank!"

..De orden var Bills sista innan de började spela sista låten - An deiner Seite - på konserten i Nijmegen den 14 Juni förra året. Och efter dramat med Tokio Hotel's stalkers så har det nu blivit dags för oss TH-fans världen över att visa att vi också alltid finns vid deras sida. Det är dags att engagera sig och visa att vi finns kvar och stöttar dem i det här.

Om du också är ett TH-fan så hoppas jag att du går in på iTunes och visar ditt stöd genom att ladda ner By your side eller An deiner Seite (Ich bin Da) idag. Självklart kommer jag att göra det.

Tanken är att göra de till nr 1 på iTunes. Om vi kommer vi att lyckas? Tokio Hotel måste ha de mest fantastiska fans när det gäller sånt här, det tror jag absolut att vi kan om alla bara hjälper till.

So go ahead och gör killarna stolta över sina fans ytterligare än gång!


Kommentarer
Postat av: JohannaSB

SV:Ja jag vet att vi skulle det..och jag trodde verkligen att ni skulle komma på vår imed ni inte har skola o jobb osv..men nu är det som det är:S Men ja ni måste komma i sommar! Och vi får försöka komma i höst, iaf jag! Jobbar ju hela sommaren så jag ska vara glad bara jag o daniel kan komma iväg på nått tillsammans i sommar:/ Men linas 20-års fest hade varit perfa!!!!:D<33

2009-05-17 @ 13:43:47
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste bara tipsa om en låt som jag fick av min kusin för någon dag sen.

Feels like home med Chantal Kreviazuk. Om låten känns bekant så är den med i filmen How to lose a guy in 10 days (eller Hur man blir av med en kille på 10 dagar)

2009-05-17 @ 14:24:09
URL: http://someee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0