20 Maj

God morgon! Ursäkta den dåliga uppdateringen igår. Jag var upptagen med att försöka låta bli att inte slita av mig huvudet. Nej, men jag hade huvudvärk för 10 familjer som varade från det att jag vaknade tills jag somnade, vilket inte gav mig det bästa humöret precis. Jag försökte somna ganska tidigt och hoppades på att jag skulle vakna lite gladare. Luckily, I did.

Nu har jag nyss ätit frukost och ska fortsätta dagen med att göra klart skisserna på lite olika plagg och smycken som jag haft liggande ett bra tag. Börjar bli tight med tid nu så jag måste få dem färdiga...

Slänger iväg ett stort grattis till min kusin i Göteborg som fyller 25 år idag. Grattis, grattis! Nästa vecka är det min tur! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0