26 Maj

Men grattis! Vad snällt av min dator att fungera för en gångs skull. *Grr*


Mamma: När ska vi åka in till stan imorgon då?
Jag: Jag ska med.
Lina: NEJ? Du kan ju inte följa med!?
Jag: Varför inte? *chockad*
Lina: Nej men... Du fyller ju år....

Hahah, medans familjen varit på stan så har jag passat på att städa här hemma. Håller fortfarande på. Lina ska låna min TV eftersom hennes kraschade ner i golvet i söndags under våran filmkväll hemma hos henne, så jag måste fixa det också. Bara jag som tycker att det kan vara kul att städa ibland?.... När man vet att det kommer bli fint efteråt. Eller, ja, finare i alla fall. Strax kommer de hem och då blir det en sen lunch tillsammans.

Jag såg att jag hade fått en förfrågan om jag kunde visa lite bilder från när jag var i åldern 14-16 här i bloggen. Tyvärr så har jag inte så mycket digitala bilder från den tiden, men jag tänkte försöka leta fram några gamla foton idag medans jag städar, så om ni är intresserade av att se en mycket yngre, lite korthårigare och kanske t.o.m. en brunhårig Ida, så kan ni titta in här igen senare idag. Nu ska jag fortsätta städa!


Kommentarer
Postat av: jonna

:') jag saknar er redan! Säg till när jag kan komma igen! :) <3

2009-05-26 @ 15:06:06
URL: http://jnyyman.blogg.se/
Postat av: Leonita Alba

Svar: Jo, det går bra. Bara man ser dig så... ;-)

2009-05-26 @ 16:17:34
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0