Min dag (hittills)

Jag är inte van att gå upp halv 8 på morgonen, det märker jag verkligen just nu. Jag är helt slut. Sitter här och gäspar. Gång, på gång, på gång. Jag tror jag ska lägga mig & vila framför tv:n ett tag, men först tänkte jag berätta om min dag hittills....

Jag åkte in till Västerås tidigt imorse och var vid H&M redan när det öppnade. Tyckte att det var lika bra att vara på den säkra sidan eftersom jag inte visste hur populära de skulle vara just i Västerås-området. Det var dock mycket mindre folk som väntade på att få komma in i affären än vad jag hade väntat mig.
När dörrarna öppnats och jag stod och valde storlekar att prova så träffade jag Sofia. Även hon ville ha en av TH's t-shirtar och det var jätte trevligt att träffa henne! Plötsligt när vi stod där bland alla t-shirtar, linnen och allt vad det var, så hör jag hur Bill börjar tala ur högtalarna. "Nemen!.. Nemen!.."  var allt jag fick ur mig. Jag minns inte ens vad han sa, bara något med "be smart". Haha... Kort därefter så började de spela TH-musik och jag var helnöjd.


Tom & Bill prydde väggen vid provrummen


På tal om provrum så ska jag bara säga en sak till om de otroligt små storlekarna. Kan ni gissa storleken på den jag har på mig på bilden?...... 40! Och den är ändå för liten. Dåligt, H&M. Men jag köpte inte den på bilden, utan en storlek större. Satt mycket bättre.

När jag kom hem så var det dags att säga hej då till Linis, så jag gjorde iordning en enklare lunch till henne & Max att ha med sig på vägen och sedan även till mig själv. Det öser ner regn för tillfället så nu ska jag som sagt lägga mig framför tv:n och ta det lugnt ett tag. Det här tråkiga vädret gör mig inte precis piggare heller. Vi hörs senare!

Dagens minus: Snåljåparna som ville inte sälja F.A.A-affischer till oss. Pff..

Kommentarer
Postat av: Marisa

Vilken snygg tröja :D Ganska mkt min stil, är besatt av döskallar :P

Hur äre med dig då? <3

2009-05-28 @ 17:16:16
URL: http://missmichi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det var ju jätte roligt att fått träffat dig idag. :)

2009-05-28 @ 18:44:37
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: johanna

Meeeeen jag vill me ha ju!

2009-05-29 @ 06:46:19
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Carolin

Hehe jag fick den där TH-tshirten av min bästis mamma häromdan (hon jobbar på H&M så XD) och den var också i storlek 40! vilket är för litet för mig men jag får väl töja ut den på nåt sätt :D haha!!

<3

2009-05-31 @ 18:56:45
Postat av: Anonym

gaah, ja vill med kunna ha tjejmodelen men ja såg bara cp ut i den XD

haha jaa storlekarna va lite konstiga xD

2009-05-31 @ 23:46:02
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna

ja gud jag fick med köpa stoliek 40. det är fan sjukt!!

2009-06-01 @ 08:33:43
URL: http://hann

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0