Underbara vän...

Sånt här gör mig så otroligt glad! Min härliga vän Matilda har gjort en liten "sammanfattning" av tiden vi känt varandra, i text och bilder på hennes blogg. Jag läste det igår kväll och blev helt blödig, haha.. Men det blev ju massa roliga minnen som kom upp på en gång och det enda jag ville göra när jag läst färdigt var att sätta mig på tåget till Stockholm, leta reda på henne och bara springa fram och krama henne. Tack, Tillan! Det var roligt att läsa.

Om du är intresserad så kan du gå in här för att läsa den lilla historien om våran vänskap ur hennes synvinkel.




Kommentarer
Postat av: Tillan

<3 jag älskar och saknar dig!! Vi mååste ses snart!

2009-05-23 @ 14:42:29
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0