This made my morning



Åh! Haha! När jag nyss skulle kolla upp några låtar på YouTube så dök DDM (Durch den monsun) upp i hjärnan och plötsligt kom jag på mig själv sökandes efter Beichte (en annan Tokio Hotel-låt, för er icke-fans som sitter som frågetecken). Jag hittade det här underbara klippet från The Dome 2005 och sitter här som en supersprallig fangirl och ler som en.. jag vet inte vad.

Det här klippet är lite "speciellt" eftersom jag så väl minns när jag nyss hade fått reda på att Linnéa (en av tjejerna jag var med i Essen 2007 för TH-konsert. Kolla kategorin TH-live för mer.) tyckte om Tokio Hotel och vi började snacka om dem och så länkade hon den här en dag... Dock hade jag redan sett den, men jag kommer alltid att tänka på hur underbart uppåt hon var när hon pratade om den. (Videon.) Helt hetsig och... ja, det blev bara en minnesgrej för mig helt enkelt. Och det är riktigt grått och trist ute här idag så det här förgyllde definitivt min morgon. They're really good at making me happy when they're not even trying. ♥


Är du också ett fan så tycker jag definitivt att du ska spana in videon ovanför även om du sett den förut. Jag blir alldeles sprallig. Och god morgon på er förresten!


Kommentarer
Postat av: ellinor

man blir sprallig i hela kroppen och leendet drar sig från det högara örat till det vänstra :D haha. åh jag minns denna videon. en kompis skickade den till mig på cd och när jag titta på den första gången blev jag helt galen haha :D they just make me happy. <3 hihi :*

2009-05-22 @ 15:18:49
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Leonita Alba

Åh, jag älskar dem!

2009-05-22 @ 17:23:45
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: isabelle

det där var faktiskt den första videon och låten som jag hörde med dom :D min kompis hade skickat bilder på dom innan, på bill och tom, och sagt att "kolla vad söta dom är" (och då var dom små som dom är på videon) men jag brydde mig inte så mycket om det. men sen en dag så letade jag upp någon låt med dom på YT och det här var den första jag såg :D

2009-05-23 @ 12:22:19
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0