Storm!

Snart blåser ett av träden in genom mitt fönster, det skulle inte förvåna mig. Det är världens storm här. Jag fattar ingenting.. Nyss var himlen blå och solen sken som aldrig förr... Vad hände?!

Jag har nyss duschat och ska gå hem till Lina om ett tag. Min morbror, hans fru (och kanske någon kusin?) kommer dit och ska kolla på hennes lägenhet så jag tänkte gå dit och fika med dem. Jag var alldeles nyss peppad till hundra procent för att komma ut i solen och höll på att ta fram lite somriga kläder att ta på mig... Men nästa gång jag kollade ut så var himlen svart. Äh, det är bara att ta ett paraply. Om det nu inte blåser "åt fel håll", har ni varit med om det? När paraplyet liksom viker sig åt andra hållet av vinden? Hahah, det har hänt mig flera gånger.

Klockan börjar närma sig 6 så jag ska ta och fortsätta här. Sorry för dålig uppdatering idag förresten, jag vaknade sent och har varit lite stressad. Men jag slänger in några inlägg när jag kommer hem igen innan jag drar iväg och festar!


Idag säger vi grattis till den här grabben (och Selahn!) som fyller år!



EDIT: Haha! VIlket schizofrent väder. Nu är himlen klarblå igen, molnen är borta och solen skiner lika fint som innan regnet. Men vänta bara, jag kan nästan slå vad om att det kommer börja regna eller något så fort jag går iväg.

Kommentarer
Postat av: N E L L I

Tack snygging ;)



grattis till grabben, hah :D

2009-05-27 @ 20:56:55
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

det var sjukt hur stormigt det var här igår, seriöst det blåste som en galning jag kunde typ inte cykla och ändå cykla jag över drivet mkt igår XD

2009-05-28 @ 11:08:28
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0