Sorry!...

..Bad updates idag, I know. Jag ville ta vara på tiden med Tillan så mycket som möjligt innan hon åkte hem så därför fick bloggen vänta.

Jag kom nyss hem från Västerås. Vi lämnade av Tillan som skulle åka hem till Stockholm, hade kramkalas och vinkade hej då. På vägen hem svängde förbi Burger King och köpte upp halva Chili Cheese lagret. Beroendeframkallande godsaker det där.

Vi bestämde oss för att gå upp tidigt idag så vi inte sov bort hela dagen när hon väl är här. Jag måste säga att tanken av att gå upp tidigt, när vi inte kom hem förrän vid 5-tiden imorse, inte var särskilt lockande.. men vid 11 var vi vakna och redo för en frukost i solskenet. Det var (är!) så galet fint väder idag så vi fyllde brickorna och dukade fram frukost på altanen och satt sedan där ute ända fram till kl 3. Riktigt mysigt var det. Jag sminkade Tillan och fixade hennes hår (as usual) och sen var det dags att åka till Västerås. GALET varmt i bilen, jag höll på att smälta bort. Ingen AC heller - i våran bil är det KD som gäller! Hahah

Tänkte att jag skulle berätta lite om igår alldeles strax. "BRB"!


EDIT: Tar det senare ikväll, Lina är här!


Kommentarer
Postat av: jonna

alltså älskling, GRATTIS I EFTERSKOTT! jag är så sjukt dålig på datum :/ förlåt så mycket! hoppas du hade det bra! saknar dig! <3

2009-05-31 @ 21:58:15
URL: http://jnyyman.blogg.se/
Postat av: Malin

IT-support är verkligen inte så invecklat som det låter men eftersom det låter svårt säger jag det gärna ofta och högt. ´Ha ha!Man måste ju ta vara på alla tillfällen när man kan glänsa! Jag hjälper svenska posten om dom har problem med något officeprogram(excell, word, outlook mm) om dom inte kan komma in på internet eller vill återställa ett lösenord. Jag har fått 4 veckors utbildning men jag vet inte om jag blivit så mycket smartare? Vi har precis gått live så vi har fått de första riktiga samtalen. Skitläskigt men det är kul!



Trodde ALDRIG jag skulle jobba med nåt liknande men jag är glad att jag vågade. Trivs så jäkla bra här nere

2009-05-31 @ 22:19:50
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: CB

Fråga mig inte var den iden kom ifrån, förmodligen var det väl du som ville posa på marken eller nåt ;)

2009-06-01 @ 01:24:50
URL: http://cbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0