Nu är den min!


Yes, det var såklart t-shirten som Tokio Hotel har designat för Fashion Against AIDS som låg i påsen. En till mig och en till Lina.

De var sjukt små i storlekarna. I alla fall tjejmodellen. Jag har 42 på min! (Är vanligtvis en 36:a.) Tog med mig 36, 38 & 40 in i provrummet, men att prova de två minsta var inte ens någon idé. Storlek 40 satt inte supertight, men lite för tight för min smak ändå.. Så jag provade 42 och den satt perfekt.

Förresten så måste jag säga att det var lite dåligt att t-shirtarna var så pass små i storlekarna eftersom de tjejer som är större än mig, nästan inte har något
annat val än att ta killmodell om de vill ha t-shirten. Även om de mycket hellre skulle köpa den andra. Jag ska inte tjata om det här nu, jag tycker bara att det är tråkigt för dem som föredrar tjejmodellen och inte kan ha den.

Har du köpt/ska du köpa någon av de designade t-shirtarna? (Valfri artist)


(Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén. Den är tagen med mobilen.)

Kommentarer
Postat av: johanna

Men jag vill me ha en ju!:( Finns de på någon sida o beställa`, bryr mig inte så mkt att det just är th..men den är ju snygg så därför vill ja ha en! Dålig på att komentera min blogg tycker jag;O<3

2009-05-28 @ 14:55:46
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Japp håller med dig,för små modeller på tröjorna! För jag är inte värdens smalaste människa så det blev killmodellen för mig. Men det är okej för jag tyckte att tjernas tröjor var väldigt tunna, man såg ju igenom.. något som jag inte gillar. heh.

Btw jag hörde också det där meddelandet och jag var ensam på H&M hah det var lite roligt.

2009-05-28 @ 15:50:33
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh ths tshirt är supersnygg. finns även fler snygga, tex den som N.E.R.D har gjort, oså var det en till som jag gillade men som jag inte kommer ihåg vilken :P

tror jag ska köpa ths tshirt någon dag om jag har råd :) fast jag tycker killmodellen är snyggare, så blir nog en sån istället för tjejmodell :p men tråkigt att strl var så små ;/

2009-05-28 @ 17:11:02
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

jag ska köpa TH imorrn, men jag vill ha deta von teese och NERDs -

men jag ska köpa en kill modell YY

men synd att de är så tighta, men det är alltid THs kläder

2009-05-28 @ 21:40:13
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: jossan

tänkte bara inflika här att Kenza lottar ut 5 signerade "th-tshirts" på sin blogg. :)

2009-05-28 @ 22:49:18
Postat av: Mira

Jag förstår inte att folk tycker att storlekarna var så jävla små. Fine, lite mindre än vanligt kanske dom var. Men jag är en 36a coh köpte en tröja i den storleken - och den sitter perfekt! Fast det kanske bara är jag som hade tur... Don't know.

2009-05-29 @ 11:48:29
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: emmelie

Jag köpte båda (TH)! 36 a i tjejmodellen och en L i killmodellen som jag kan sova i, moaha ;) Tycker dock inte att det var något fel på deras storlekar :P

2009-05-29 @ 18:19:33
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0