Lördag

Min dator kan dra åt helvete idag. Ursäkta språket men jag blir pissed på att den alltid ska sega. Jag lyckades ladda upp några bilder på bilddagboken, men här i bloggen? Ne-e. Jag kom till framsidan! Haha.. Passade på att svara på kommentarer under tiden. Jag har en tendens att missa och inte se kommentarer ibland, men nu tror jag att jag fick med alla...


Pratade om att grilla ikväll igen, jag hoppas på det. Är både hungrig och jättesugen på grillad fläskfilé så jag ska ringa och tjata lite på de andra. Det är ju ändå lördag och jag känner inte för att sitta hemma ikväll.

Precis när jag skulle gå iväg till Jessy igår kväll så fick jag ett samtal från Lina om att förfesten var flyttad till Mange istället.. Så de kom och hämtade mig och sen skålade vi fram tills tolv-tiden innan vi drog iväg till lokalfesten vi var bjudna på. Tog inte så mycket bilder men här är en i alla fall!


Jag, Jessy & Cissi på förfesten. I think someone needs a tan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0