Jag har den bästa morgonen på länge

Föreställ er hur fantastiskt humöret skulle vara om man hade vaknade i en stor fantastisk villa på stranden tillsammans med sin stora kärlek, i ett varmt land där stranden utanför var vit och vattnet alldeles klarblått, och haft en uppdukad frukostbuffé med alla sorters frukter och bär, redo för en underbar i morgonsolen på den gigantiska terassen....... Man hade varit på ganska bra humör, va? Jag ler stort bara av att tänka på det...

Och precis SÅ glad känner jag mig just nu - och jag har inte ens lämnat mitt hus.

Nej, jag har inte vunnit på lotto, inte "hittat den rätta" och inte bokat någon utomlandsresa. Inte ens frukosten innehöll frukter eller bär...


Varför är jag så jäkla uppåt då? Jo, det ska jag berätta...



Jag lyssnar på Barry White!

Haha!

När jag hör Barry White och Frank Sinatra så tänker jag DIREKT på New York - vilket alltid får mig glad! Jag har nämligen byggt upp en egen liten fantasi hur New York är och hur min resa dit skulle vara... Och det är så pass illa att jag nu nästan inte vågar åka dit eftersom jag vet att jag kommer att bli besviken. Men, jo, I will.. Självklart ska jag se the big apple. Och självklart ska jag försöka göra min drömresa till verklighet. Men jag antar att jag kommer åka till New York mer än 1 gång, för vid det tillfället blir det ingen resa med konserter och ingen storshopping.... Det är inte alls saker som ingår i drömresan till New York.
Not at all. Inte för mig.

Medans jag fortsätter min morgon så tycker jag att ni ska spana in videon här ovanför! Vad är det som passar ihop med Barry White och New York och är även det är en av mina favoritgrejer?....

Helt rätt - Ally McBeal-gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0