8 Maj

God morgon!

Fredag idag! Jag tänkte skriva "härligt!", men ärligt talat så känns det som vilken dag som helst för mig som inte jobbar eller går i skolan längre. Men jag slår vad om att det är härligt för er som kämpar på i skolan och varje vardag längtar tills helgen kommer. Har jag rätt? Man uppskattar ju ledigheten på ett helt annat sätt när man går i skolan eller jobbar, jag borde därför försöka få in rätt dygnsrytm nu så jag inte går under när jag väl börjar jobba - och även för att inte sova bort alla soliga dagar innan det!


Jag vaknade med en hemsk smärta i käken och ingen aning om vad jag har gjort. Kanske är visdomständerna som är på g? Ont som tusan gör det i alla fall, får ta och kolla upp det där..


Jag ska börja dagen med att röja upp alla kläder som ligger huller om buller här i rummet (ja, jag har en tendens att samla en stor hög på sänggaveln av någon anledning. Am I the only one?) och fixa lite saker inför kvällen som ska spenderas i Västerås. Återkommer efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0