Hej!

Haft en bra dag so far? Jag har varit hos Lina hela dagen och är fortfarande här. Vi tittar på tv och bara tar det lugnt. Mysdag helt enkelt.

Jag, Lina och Jonna hade filmkväll här igår kväll. Vi åt glass, maränger & kolasås i massor - som inte helt oväntat slutade i illamående. Haha, det blev lite för mycket där till slut.

När de andra hade somnat så låg jag fortfarande klistrad framför tv:n och kunde inte slita mig från filmen "Borderline" där den grymt heta skådespelaren Sean Patrick Flanery hade en av huvudrollerna. Sean, som spelar en av huvudrollerna i en av mina favoritfilmer, är en personlig favorit sedan tidigare och jag måste erkänna att jag hade svårt att låta bli att dreggla - trots att han spelade en psykist sjuk person. Does that make me weird?



Så jäkla het. I want him soooo bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0