Favoriter ur ELLE

Kom hem från Västerås vid 7-tiden men har inte kunnat uppdatera tidigare pga min dator. Den dog och fungerade inte på ett tag. Trevligt, as always. Det fanns i alla fall, tyvärr, inte en snygg sko så långt ögat nådde, jag får åka in till stan någon dag istället. Köpte med mig ELLE på vägen hem och föll pladask för ett flertal objekt och tänkte därför visa mina favoriter ur tidningen!...




Armbanden  från  Sophie by Sophie  var riktigt snygga!
(De tre från toppen och det näst längst ner.)


En tidigare favorit, finns på net-a-porter.com


Jag älskar peacemärkena i Thomas Sabo's Summer Love-kollektion


Jacka, 1835 kr, Bebe design lab


Bälte, Azzedine Alaïa


Brosch, Chanel


Skinnarmband med nitar, Eddie Borgo. Jättesnyggt! Finns även med silvernitar har jag för mig.


Väst, Larok


4 objekt från MAC's Hello Kitty kollektion fanns med! Det stod inte i tidningen, men paletten är Lucky Tom, läppglanset heter Fast Friends och sen är det rouge i färgerna Fun & Games och Tippy i de söta, rosaglittriga förpackningarna. Jag gillar de sista två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0