6 Mars, Fredag

Sen kväll = sen uppstigning. Kom hem strax efter kl 2 inatt. Vi såg Sin City igår.. vilken konstig film. Jag gillar mer såna där filmer med.. hur ska man säga... En berättelse, och mer verklig. Inte övernatuliga saker, robotar m.m.

Såg nyss att Michael Jackson spelar i London i sommar. Count me in (!!), säger jag bara. Oj, oj, oj.. Jag och Lina har lovat oss själva att se honom någon gång och äntligen kommer chansen. Michael är verkligen den artist som alltid funnits med oss, även fast vi inte reser land och rike runt som med TH. Nej, det ska bli jäkligt kul. Hoppas bara att man får tag i biljetter nu, har en känsla av att de är rätt så eftertraktade...

Jag ska börja fixa iordning mig inför kvällen nu. En kompis fyller år så det blir förfest hos henne och sen krogen, Västerås. För de andra. Jag skippar krogen ikväll. Petter uppträder på Silk, så jag tycker att alla Västeråsare ska pallra sig dit! ;)



Tre bilder från igår:


(T-shirt seen on TH TV)



 ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, Michael har väl alltid varit lite av en myt känns det som. Ibland vet man inte om han e verklig eller bara påhittad? Skulle vara grymt att få se honom live en första( och sista) gång. Men som sagt, biljetterna kommer nog bli svåra att få tag i. Jag vill bara att TH ska släppa sitt nya album nu, e så jäkla nyfiken. Och då ska jag banne mig åka och se dom nånstanns. Det dumma e att jag har inga kompisar som tycker om dom, de flesta tycker väl att dom e töntiga eller så vågar dom bara inte erkänna. Som 23 åring ska man tydligen inte tycka om TH? Men men, kanske letar reda på er om ni är där?

2009-03-06 @ 17:04:02
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0