Studentklänningar

Det brukar kännas som att det första halvåret går jätte fort, speciellt för de som går i skolan. Det är i alla fall vad jag alltid tyckte. I år är det två år sedan jag stod där, innanför dörrarna i skolans entré, och kämpade med att hålla tårarna tillbaka medans vi alla räknade ner tillsammans. Nu är det inte långt kvar tills det är dags för årets 3:or att stå där, så därför tänkte jag tipsa om studentklänningar i olika stilar och prisklasser. Tog med några lite mer beige och rosa klänningar för er som inte vill ha vitt.


Spets, nitar, bomull, siden? Budget vs Lyx, Spara vs Slösa. You choose.






Kommentarer
Postat av: Johanna SB

Hehe synd bara att jag inte kan ha nån av dom..det är vitt = jag blir fet i det!

2009-03-10 @ 08:58:38
Postat av: Sofia

Åh jag hittade massor med fina klänningar! Det passade även alldelse utmärkt att du gjorde ett fint kollage eftersom att jag just nu håller på att leta efter en studentklänning. :)

2009-03-10 @ 09:57:08
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går väl att använda dom i andra avslutningar också? Inte bara studenten eller? P: Som nian tillexempel, det är ju något stort det med.

2009-03-10 @ 14:04:06
Postat av: isabelle

åh vad snällt att du tipsar! jättefina klänningar :) jag måste köpa min studentklänning snart så dom inte tar slut :o

2009-03-10 @ 16:07:37
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: veronica

ååh, sjukt snygga klänningar! tack för att du tipsar, jag tar studenten nu ju ;) dock så kan jag inte hitta mina favoriter av de du la upp från stylebystars.com :'o den första klänningen och den tredje :( haha, jag måste vara blind xD

2009-03-10 @ 16:12:46
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym - Absolut, absolut! Tänkte faktiskt skriva med det, men ångrade mig då jag tänkte att det var ganska självklart. Men ja, jag borde skrivit med det. Absolut kan ni som inte tar studenten se det som tips till andra tillfällen eller bara shoppingtips! :)

2009-03-10 @ 16:13:19
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jätte snygga klänningar! Ska nog kolla hemsidan och kolla efter en klänning :) (Vill vara ute i god tid)

Tack för tipset!

2009-03-10 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0