Darum leben wir

God morgon! Jag är uppe (mycket) tidigare än vanligt idag, tänka sig! Har nyss ätit frukost och sitter nu här i sängen med min laptop och sjunger så "vackert" med en enorm inlevelse....."Und ich sag zu dem Moment: Geh nicht vorbei! Bleib noch, du bist viel zu schööön!"......Haha! Satt och kollade igenom lite äldre intervjuer med TH igår kväll och fick kämpa med att hålla skrattet tillbaka för att inte väcka de andra. Så underbara, jag saknar dem rejält mycket nu. Saknar känlan. Tills vi ses igen så överdoserar jag min mobil med sms-signaler med deras roliga läten/citat och allt vad det är. Jag är i alla fall på jättebra humör idag, kanske lite överenergisk, men framför allt inte alls så trött som jag trott att jag skulle vara.


Jag inleder min dag med den här fina låten:



Förresten, ni håller väl koll på låtlistan, "Most played this week", som finns här till vänster i bloggen? Jag ändrar den lite då och då, inte 1 gång i veckan som det kanske egentligen borde vara enligt titeln. Nu: duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0