12.03.2009 - Torsdag


God dag! Det blev filmkväll med Lina & Max igår efter att ha varit in till Västerås en sväng. Pineapple Express & Morgan Pålsson var de filmer vi såg. Den förstnämnda hade jag inte sett förut, men riktigt rolig var den! Den handlar om en kille som blir vittne till ett mord och sen ska försöka gömma sig för personerna som vill ha ihjäl honom (och hans vän), men den har väldigt mycket humor i sig och var faktiskt bättre (roligare) än vad jag hade förväntat mig, absolut. Rekommenderar den till er som inte sett den än!

Somnade inte förrän frammåt 5-tiden så därav den sena uppdateringen idag. Nu blir det mat och resten av dagen ska jag mestaldels ägna mig åt att fixa till mitt CV och leta jobb. Wish me luck! Pussar

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHHAAA fan va bra den va <3

2009-03-12 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0