MAC A Rose Romance Collection

MAC A Rose Romance Collection
23 April 2009





Blush Of Youth, Summer Rose
Hur fina är inte formen på de här rougen?


Stealin My Heart, Magnetique, Virgin Kiss


Secret Crush, Loving Touch, Tender Tryst


Fix + Rose

"An aqua-spritz of vitamins and minerals, infused with a Calm-the-Skin blend of green tea, Chamomile, Cucumber, topped off with the scent oF 100% natural rose water. Adds radiance, finishes makeup."



Nordstrom Exclusive Quad
Den cremefärgade och färgen ovanför känns lockande!


Mutiny
Det här pigmentet får mig att längta ännu mer till sommaren.
Jag älskar färgen! För mina tankar utomlands till sol och bad..


Of Summer


Just A Pinch


Det här är inte alla produkter ur kollektionen, mest mina favoriter.
Som vanligt så är det de produkter med fet text som jag vill köpa.
Gillar du något ur kollektionen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0