Trött...

God morgon - eller god middag passar väl bättre. Att stanna i sängen hela dagen låter ovanligt lockande, men magen kurrar riktigt rejält så jag får pallra mig upp....

Strax innan klockan 6 imorse så bestämde vi oss för att avsluta och säga godnatt. Kvällen började som sagt med att vi var hos oss, snackade, skrattade, spelade ölspel och vissa dansade. Mot natten så åkte vi till en lokalfest och dansade för fulla muggar tills festen tog slut. Frös halvt ihjäl i väntan på skjutsen och åkte sedan tillbaka hem till oss. Det blev lite nattmat och sen fick vi för oss att vi skulle spela spel, det blev "Rita & Gissa". Haha! Har ni spelat det någon gång? Alla gapar i munnen på varandra i hopp om att ha säga det rätta ordet. Rätt roligt faktiskt.

Jag har nu små flätor i håret och ett stort rivsår på handleden och har ingen aning om var jag fått det ifrån. Eller ja, jag har ju råkat riva mig på nånting, men jag minns inte på vad.... Ont som satan gör det i alla fall. Tog inte så mycket bilder igår men det finns några stycken... Lägger upp dem lite senare!


Den här söndagen blir väldigt lugn. Ska gå ner och äta nu, blev sugen att se en film så det ska jag nog göra sen.  Hej så länge  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0