God natt

Jag har suttit i timmar och försökt välja bilder och animationer till bloggen så nu är jag helt slut. Hur lätt är det att välja bland flera dussin animationer på storebror Kaulitz? Inte så lätt, nej. Det fick till slut bli en del av en bild på Tom som jag själv har tagit. Jag älskar den bilden, det är min favorit bland de jag tagit på honom. Har dock aldrig lagt ut hela bilden så den finns inte att se här i bloggen, förutom den där lilla "sneak peak:en". Jag borde nästan ha tagit leendet istället, det är jäkligt sött må jag säga.

På tal om animationer så vill jag gärna lära mig hur man gör såna. För att göra små klipp av mina egna filmer, menar jag. Någon som vet hur man gör och har lust att förklara? Det skulle verkligen uppskattas!




Lina mådde inge vidare (efter gårdagen) när hon kom hem så vi skippade att hyra film och stannade hemma ikväll istället. Här är i alla fall en bild på mig från igårkväll. Jessy's bilder kommer imorgon istället. Hoppas ni har haft en bra kväll!  ♥

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

snygg outfit!

2009-03-16 @ 00:48:39
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

tack:D! självfallet ska jag ta med det oxå:)

2009-03-16 @ 01:33:42
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0