Dear Jessie


Den här snyggingen befinnner jag mig hos just nu! Jag, Lina och Max sitter och diggar till Coldplay och Snoop, 04:02 på natten - eller morgonen, om någon hellre säger det. Snyggingen själv gick nyss och la sig men vi fortsätter en stund till. Riktigt trevligt är det - och vem har lust att gå hem i ett sådant tillfälle? Inte vi i alla fall.

Ja, jag hade ju bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll, men så blev det inte. Att ha en kul kväll med de andra kändes mer lockande än sängen. Men jag ska vända tillbaka dygnet, soon, efter den här helgen så blir det ändring. Men just nu ska jag fortsätta vara social. Säger god natt. Hoppas ni haft en trevlig kväll vad ni än har haft för er! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0