Bandage

Det blir våfflor idag igen! Fick nyss höra att en av mina kusiner är på väg hit, så mamma står och gräddar våfflor för fullt nere i köket. Yum, yum.. Jag är jättehungrig så det ska bli gott. Ska bli kul att träffa honom igen också!


Jag har nyss gjort iordning mig lite... Duschat, sminkat mig, klätt på mig... Men idag åkte även något mer på. Jag har nämligen ett bandage på ena benet. Jag tror jag råkade vrida benet lite för snabbt i helgen och har haft ont sedan dess, så nu får bandaget stödja benet tills det blir bra igen. Eller... i alla fall tills imorgon då jag förmodligen ska iväg på fest på kvällen. Haha ;)

Hoppas ni har haft en fin, solig dag! Här var det (tydligen) jättefint väder, vilket jag tyvärr inte hann se så mycket av då jag vaknade pretty late. Nu ska jag halta mig ner och hjälpa till med dukningen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0