4 mars

Wow, det blev en lång sovmorgon! Vaknade lagom till middagen. Och nu håller mamma på att baka bullar så det luktar ljuvligt här hemma. Vad gillar du bäst? Kanel- eller vaniljbullar? Själv tycker jag absolut att vaniljbullar är godare! Överdriver alltid med vaniljsockret, haha ;)

Imorgon ska jag på en rekryteringsmässa så jag måste förbereda lite inför den idag.....Men Mozart ligger och sover så sött på alla papper så det får vänta lite, haha.. Har inte hjärta att väcka honom. Så länge kan jag göra några av de andra saker som måste fixas idag. Det är en del så jag borde sätta igång....

Snart, denna vecka (kan det vara inatt, tro?), fylls ett tomrum som har funnits länge nog nu. TH TV drar nämligen igång igen! Bara jag som längtat? Nej, trodde väl inte det. ;) Först ut är tydligen från fanpartyt - och jag ser verkligen fram emot att se det! Självklart blir det också extra roligt att se för de fans som var där. Jag skulle själv bli helt lyrisk, haha!

Nu är bullarna klara, måste ner och smaka!




UPDATE: DET HAR KOMMIT UT!
"Party, fans and a table dance" heter årets första avsnitt av TH TV.
Men för mig står det bara "Videoklippet är inte tillgängligt i ditt land".
Samma problem för er? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0