Take me to Alanya

Efter att ha nämnt Turkiet i ett inlägg för några dagar sedan så kunde jag inte sluta tänka på veckorna jag spenderat där och hur otroligt mycket jag längtar tillbaka. Till värmen, till stranden, till alla partyglada människor, till poolbarerna och partybåten. Och att ligga på stranden och tänka att "nu ligger jag verkligen här, på stranden, i solstolen, precis som jag föreställde mig hemma i Sverige".
Det var i alla fall vad jag tänkte för mig själv när jag låg där under parasollet, första gången jag var där, 2005. Det var mer en lugn och avslappnad vecka, medans resan till Alanya året efter, innehöll allt annat än lugn och ro. Fy fan vad jag saknar partynätterna på Janus, Bellman, Havana club och Robin Hood...




Tre från Västerås, två från Linköping, två från Borlänge och sen vi 3... Vi möttes där nere och blev ett stort, glatt, härligt gäng som festade tillsammans under veckan. Fan vad kul jag hade. Hahah, Lina & Carro, minns ni "Big Brother"?


Efter en kväll/natt på partybåten och Robin Hood


Bild (och den nedanför) från Google




I sommar åker vi igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAHA OHJA, jag minns nog Big Brother :''D Fan va härligt allt va! Ja, vi måste fan åka tillbaka i år :)

2009-03-30 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0