30 Mars

Eftersom jag sov till klockan 6 igår kväll (!) så jag kände mig ganska tvungen att gå upp tidigt idag för att inte sova bort en dag till. Jag åt frukost med mamma strax innan 9 och håller nu på där jag slutade igår...

Jag satt och pysslade med en header innan jag somnade. Eller två var det faktiskt. En till mig och en till en annan blogg. Nu är ju inte jag någon expert och har inte heller Photoshop, men jag kan dock använda programmet och tycker det är hur kul som helst. Måste skaffa det. Ska försöka få klart den här nu och sen hoppa in i duschen. Godmorgon på er!



Kan någon vara en ängel och förklara hur man får liten text på rubriken?
Rubriken på inläggen menar jag. Så att bokstäverna inte bara är stora.
Vore snällt!

Kommentarer
Postat av: veronica

jag är inte säker, men det kan bero på vilket typsnitt man har. jag kan i alla fall ha småa bokstäver, och jag har "Geneva". Så testa byt typsnitt! :) Annars kan jag kolla igenom min kodmall när jag kommer hem :)

2009-03-31 @ 19:32:14
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0