20 år och redan senil?

Haha, mitt minne är så jävla dåligt så ni anar inte.... Eller kanske har jag bara för mycket i huvudet samtidigt, det är ju också ett sätt att se på det. Tidigare ikväll så tog jag bilder steg för steg när jag gjorde en ögonmakeup för att senare lägga ut här på bloggen. När jag var klar med ögonskuggan så undrade min syster om jag ville komma ner och kolla på Secret Window (en fim som gick på tv), så jag gick ner för att göra det. Tanken var då att gå upp och göra klart sminkningen efteråt. Men när jag nu, för ett tag sedan, kom upp och kollade mig i spegeln så var den.. inte som jag såg den sist. Allt var utsmetat och det slog mig direkt att jag suttit och gnuggat mig i ögat flera gånger i soffan och undrat varför det kändes obehagligare i ögat ju mer jag kliade. Hahaha! Hur kan man glömma att man sminkat sig? Det har hänt mig flera gånger! Helt otroligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0