Äntligen vårväder!

Hej!

Governor Andy uppträdde på Konrad igår och stämningen var hur skön som helst. Jag och de andra dansade för fullt och hade riktigt kul. Förfesten var även den väldigt rolig! Hennes lägenhet var jätte mysig. Hann inte äta innan vi åkte dit så jag och Lina gick till Konsum och köpte goda baguetter. Max kom och hämtade oss efter krogen (Tack för det igen!) och efter det så åkte vi hem till honom - jag, Lina, han och Mange. Kollade på Rush Hour 2 och skrattade åt Chris Tucker, han är ju för bra! Så jäkla rolig, haha! Max skjutsade hem mig vid 7-tiden och jag somnade direkt.

Drömde världens konstigaste dröm om att en killkompis sprang runt och mördade folk, en annan killkompis spydde i Linas nya väska och överallt, den snälla fågeln vid storleken av en bil till slut visade sig vara en mördare som blev riktigt läskig när Max pillade på hans pannkakor, Tom Kaulitz gick nerför en gata med bar överkropp med mig hack i häl som blev överlycklig när han sa att jag fick ta en bild med honom (haha!) och lite längre bort vid vägkanten stod Ronaldinho och tog kort med fans. Haha, mystiskt...

Nu har jag i alla fall varit vaken lite mer än 1 timme och sitter här med ett stort glas vatten och smuffar i mig tunnbröd, kyckling och kollar igenom bilderna från igår. Min kamera slutade att fungera (och likaså Linas. Jag fattar inte vad som är fel.) men jag fick låna Jessy's under kvällen och hon kommer hit med kamerasladden idag, så bilder kommer så fort jag har den.


Jag möttes av en mycket trevlig syn när jag öppnade ögonen. Sol! Massor av sol! Har ni också fint väder idag? Solen skiner och det är riktigt superväder! Äntligen lite vårkänslor. Kanske borde ta en promenad eller liknande? Känner mig faktiskt sugen på det trots lite huvudvärk. Ikväll ska jag hyra film med Lina & Max (och kanske även ska försöka somna tidigt så jag vänder tillbaka dygnet?) och innan det så ska jag ha mitt eget lilla spa här. Råkade somna med smink inatt igen (aj, aj!) så nu behöver min hy rejäl återfuktning. Ska börja på en gång, hej så länge!




Inte riktigt så här fint väder, men det kommer..
Och jag håller på att längta ihjäl mig här borta!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad använder du för hudprodukter när du återfuktar hyn?

2009-03-15 @ 16:49:36
Postat av: Sarah

Det har varit fint väder i min stad hela dagen :)

2009-03-15 @ 17:41:58
Postat av: IDA

Sanna - Just nu använder jag en ljusrosa serie från Biotherm som heter Aquatrio. Den är till för just torr hud. Om du är sugen att testa så kan du kolla på Kicks om prova-på-förpackningarna finns kvar! Jag är fortfarande på jakt efter de hudprodukter som passar mig bäst så det är en sådan provförpackning jag har. 130 kronor kostade den - och då är det alltså rengöring, ansiktsvatten och ansisktskräm som finns i förpackningen. :)





Sarah - Härligt! Önskar att det vore så här också. Det kanske börjar nu! :)

2009-03-15 @ 18:55:48
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0