03.03.2009

Jag nöter för tillfället ut den gamla låten från 1995, soundtracket till Janne Långben The Movie, Stand out, med Tevin Campbell. Den är ju för skön! Har sett jättemånga kommentarer på youtube från folk som tror att det är Michael Jackson, och musiken kanske påminner om hans på ett sätt, kanske också därför jag gillar det.. Jag vet inte. Jag sitter i alla fall här och sjunger med för fulla muggar! Stand out är verkligen en låt som bara blir skönare & skönare ju mer man lyssnar. Det är den och Eye to eye som gått på repeat både igår och idag. Haha, känner ni igen dem?

 
Stand out                                  Eye to Eye

Kommentarer
Postat av: Veronica

Alltså, musiken kanske är lite som MJ, men jag tycker inte alls att rösten är lik! =o

2009-03-03 @ 14:46:02
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det var så länge sen jag hörde den :o

Gillade den mycket som liten, från filmen :)

Har aldrig vetat vem som sjunger den i verkligheten.

2009-03-03 @ 14:57:16
Postat av: trex

haha den där fastnade jag för i våras och har den fortfarande i stereon. en klassiker som man aldrig tröttnar på! :D

2009-03-03 @ 18:44:47
URL: http://trex.blogg.se/
Postat av: Carolin

Alltså Janne Långben The Movie är fan den bästa tecknade filmen som gjorts!! DEN ÄR BÄST! Vet inte hur många gånger jag sett den å den är fortfarande lika bra :'D

<3

2009-03-04 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0