You should know that you're the light in my day

Inatt hade jag den underbaraste drömmen någonsin. Jag ville verkligen ligga kvar och drömma vidare. Men nu är jag uppe sedan några timmar tillbaka och har lite grejer att fixa. Ikväll ska jag visa ett exempel på hur man kan lägga en svart, sotad make up. Och ja, den här gången blir det en mer "wearable" sminkning, hoppas ni kommer att gilla den.


Jag är på riktigt dåligt humör just nu så jag ska gå bort från datorn innan den skadas, bloggar senare istället.



Den här otroligt vackra bilden och minnet av min dröm (inatt) är vad som håller mitt annars dåliga humör uppe just nu


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh, jag såg den där bilden på tom igår. fan vad fin människan är!

2009-06-15 @ 18:04:47
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0