Sista inlägget om det här, jag lovar.

Jag bara göra en sak klar, så alla vet. När jag säger att jag ska uppdatera om några timmar och det sedan inte finns en uppdatering på halva dagen (inlägget om Twilight-trailern räknas inte) så är det p.g.a. min dator. Min förbannade jävla kuk dator.

Jag har svurit och kastat sönder datamusen i alla ilska för att den i stort sett stått still sedan jag la ut förra inlägget. Haha, jag blir så jävla förbannad. Jag vet att det är onödigt grej att bli arg över men när jag vill blogga så vill jag och då ska jag blogga. Och jag har absolut noll tålamod när den då hakar upp sig och går så här trögt. Eller, jo, egentligen så har jag väl det eftersom jag stått ut med den här så länge. Jag vet att jag har mycket saker på datorn, men den borde väl fan fungera i alla fall?


Det blir inga fler såna här inlägg nu. Om några dagar ska jag ta bort alla bilder, alla filmer, alla program (som inte fanns när jag köpte den) och allt annat skit som finns på den. Sen så är den som ny igen. Blir det inte bättre så åker den i backen. Bokstavligt. Annars väntar jag tills den dagen jag köper en ny, då jag kommer att ta ut minsta lilla ilska på den och hoppa sönder laptopen mot asfalten. Riktigt jävla härligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0