På väg hem

Så var det slut på dagarna nere i Blekinge. Fy fan vad roligt jag har haft, önskar att vi kunde stannat några dagar till. Jag sitter just nu på tåget hem från Karlshamn tillsammans med Lina, bloggar och har extrema chokladbegär. Jag är dock för slö för att resa mig och gå till restaurangvagnen... Haha. Jag känner mig som en degklump. Totalt slut i kroppen.

Åker mellan Hässleholm och Norrköping just nu så det är några timmar kvar tills vi är hemma. Börjar må lite illa känner jag, blir alltid så när jag åker baklänges. Ganska sliten efter igår kväll också, det gör ju inte precis läget bättre. Men roligt var det! Skriver mer om helgen när jag kommer hem - nu ska jag stänga av datorn, gömma mig bakom mina solbrillor och försöka sova ett tag.


Vad fan, nu börjar de brevid oss att skramla med en stor godispåse.... Just när jag trodde att suget inte kunde bli värre. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0